Маркетинг (от английското market – пазар) представлява съвкупност от действия, с които се асоциират закупуването и продажбата на продукти или услуги. Това включва реклама, продажби и доставки на продукти до потребители.
Маркетингът е в основата на всеки бизнес, който търси как да пласира стоките или услугите си сред своите и потенциално новите си потребители. В днешно време, благодарение на развитието на интернет и новите технологии, маркетингът придобива няколко измерения и разновидности, като:
- Дигитален;
- Онлайн;
- Интернет;
- Мобилен;
- Герила;
- Интерактивен;
и други.
Основната цел на маркетинга е да реализира продажби и да повиши тяхното количество. За да се случи това се използват най-различни видове техники и практики. Основополагащият образец на тази услуга се нарича „4P“ (Четирите P-та) – Product, Price, Place, Promotion (Продукт, Цена, Място, Промоция).
В днешно време, обаче, възникват все повече и повече техники, като психологията става все по-сериозна част от съвременното пазарно проучване, с цел да се повлияе на потребителското поведение чрез психологически лостове.
Log.bg е каталогът, в който ще намерите най-добрите агенции и компании за дигитален, интернет, класически и всякакъв друг маркетинг.
Подбрали сме само най-коректните и доказано успешни агенции, за да сме сигурни, че тук ще намерите помощта, от която имате нужда, за да развиете своя бизнес и да стигнете до върха.